/שיפוץ סוויץ לרכב
שיפוץ סוויץ לרכב 2019-05-17T15:52:00+03:00

שיפוץ סוויץ לרכב – חייגו 054-5547112

הסוויץ’ של הרכב שלך לא מניע? המפתח נתקע בתוך המנעול? שיחה זריזה עם המומחים של עולם הרכב תפתור לך את הבעיה: אנחנו נשלח לבית שלך איש מקצוע אמין ועומדים לרשותך גם בתנאי שטח!

מהו שיפוץ סוויץ לרכב?

סוויץ’, או בעברית “מתג”, אחראי על התנעת הרכב והפעלתו. שימוש סטנדרטי במתג תקין מתבצע באמצעות הכנסת המפתחות וחצי סיבוב עם כיוון השעון. מנגד, במקרים של תקלה עלול הסוויץ’ להיתקע או לא להגיב. הפתרון בנסיבות כאלה הוא לבצע שיפוץ סוויץ לרכב לפי הנחיות היצרן ובאופן שלא יסכן את מערכת ההנעה כולה.

שלבים בשיפוץ סוויץ’ לרכב

השלב הראשון בשיפוץ ותיקון של הסוויץ’ הוא פירוק המתג ממקומו ואבחון התקלה. בשלב השני בוחנים האם עדיף לתקן את המתג או להחליף אותו ומבררים לגבי תקלות נפוצות כפי שמופיעות בספר הרכב. במידה והתקלה לא ניתנת לתיקון או אם אבדו המפתחות, יש להתאים מפתחות חדשים לסוויץ’ של הרכב הקיים ולקודד בהתאם את מערכת המחשוב.

למה כדאי לך להזמין אותנו?

מנעולן הוא איש המקצוע היחיד שמוסמך לבצע שיפוץ סוויץ לרכב. לא מומלץ לנסות לתקן את הסוויץ’ באופן עצמאי, כי לרוב זה מסתיים בנזק בלתי הפיך שיחייב את החלפתו ובעלות גבוהה של מאות עד אלפי שקלים. מנגד, בעלי מקצוע מעולם הרכב יכולים לשפץ עבורך את הסוויץ’ ולהחזיר אותו לפעילות תקינה במהירות.

הרכב שלך לא ייסע בלי סוויץ’

שיפוץ סוויץ’ הוא שירות שמחייב רמה גבוהה של מקצועיות ואמינות. אף רכב לא יניע בלי מתג הצתה תקין, אז זה ממש לא המקום לנסות לחסוך בהוצאות. למזלך, המומחים של עולם הרכב עובדים בפריסה הארצית ויכולים להתייצב לשירותך במשך 24 שעות לשיפוץ סוויץ לרכב בביתך!

Call Now Button050-911-9122