/שכפול מפתחות רכב
שכפול מפתחות רכב 2019-05-17T11:59:50+03:00

שכפול מפתחות רכב

הילד קיבל רישיון ואין לך מפתח לתת לו? המפתח הקיים כבר לא עובד? בחיוג לנציגינו הממתינים לשיחתך נוכל לשלוח לך ניידת עם מנעולן מוסמך ולבצע שיכפול מפתחות רכב גם בתנאי שטח. המומחים של “עולם הרכב” זמינים עבורך מסביב לשעון, בפריסה ארצית ועם התחייבות לשביעות רצון מלאה!

למה לשכפל את המפתחות של הרכב?

שיכפול מפתחות לרכב נועד בראש ובראשונה על מנת למנוע מצב שבו בעל הרכב נתקע בלי אפשרות לנטרל את מערכת המיגון והאזעקה. במסגרת השכפול אפשר גם לתקן מפתח או שלט קיים, אבל חשוב יותר לדאוג לכך שיהיו לפחות שני מפתחות פעילים בבית בכל רגע נתון. כמו כן, מומלץ לתאם שכפול מפתחות לרכב לפני שהילד מקבל רישיון ולא לחכות שיהיה מאוחר מדי.

סימנים שמעידים על הצורך בשיכפול מפתחות לרכב

הבלאי של מפתחות רכב עשוי לבוא לידי ביטוי במספר סימנים מקדימים. ראשית, אפשר לזהות את הצורך בשיכפול מפתחות לרכב כאשר הצרור הקיים כבר לא פותח את הדלת. זה קורה ברכבים ישנים בגלל שחיקה מואצת של המנעול ועלול להופיע בדגמים חדשים בשל שימוש לא נכון במפתח. שנית, שכפול מפתחות לרכב נועד למקרים שבהם הצרור החלופי הולך לאיבוד, נופל למים או ניזוק. במקרים כאלה עלול בעל הרכב למצוא את עצמו בלי אפשרות לפתוח את הדלתות ועליו למהר ולהזמין שירותי שיכפול מאנשי מקצוע אמינים.

שכפול מפתחות רכב עם מנעולן שאפשר לסמוך עליו

ב”עולם הרכב” מספקים שירותי שכפול מפתחות רכב עם מנעולנים שעובדים תחת רישיון של משטרת ישראל. הרישיון מעיד על כך שמדובר במנעולן מוסמך ללא עבר פלילי ועם ידע מקצועי נרחב. באמצעות חיוג למספר הטלפון שלנו נעזור לך לבצע שיכפול מפתחות לרכב בכל רגע נתון ונעמוד לרשותך בתוך זמן קצר.

Call Now Button050-911-9122